Orka vara du ?!?

Hej hopp Gummi snopp.
 
Jävligt moget, jag veeet.

Min pappa är ett riktigt ego - svin..
Idag gav Gina mig dom sista ost - bågarna som var kvar sen igår..
Och det finns inte mycket som slår dom sega, halv gammla gulingarna en söndag sådär..
Så jag sitter där i soffan med mitt största leende och mosar i mig några.
Sen bestämde jag mig för att vara snäll och gå ut med hunden en sväng som tack..
Meeen då jävlar blev jag snuvad på bågen så att säga..

Pappa hade snott ALLA dom goda bågarna och sen trott att han kunde blåsa mig genom att hälla i nya..
Men den blåsingen gick jag inte på.. Men då sitter han där och är skit nöjd för att han tog dom ifrån mig..
Är det verkligen så en pappa ska beteé sig mot sina barn ? Ska inte barnens behov gå före deras egna ?
Måste hitta på något skit bra som hämnd. Kanske ska äta upp hans matlåda mitt i natten och lägga i ett halvt knäckbröd som substitut. Så får vi se vem som skrattar sist..

The war is on : D

Nehe, nånting vettigt.. Har nog inge vettigt att säga tror jag.. Massa skojsit har hänt på sista tiden.. Bara att jag råkat glömma bort allt nu när jag ska berätta om det..

Meen helgen var bra, fredagen halv seg.. Var så jävla trött..
Lördagen var seg under dagen.. Meen på kvällen.. Haha altsåå jag vet inte vad jag ska säga..
Men faan va skoj det var : P
Satt nästan en hel kväll i ett kök och var allmänt störda : D

Idag är jag heeeeeelt slut orkar inte göra nånting.. Jag orkar inte äns gå ut och röka eller gå tll köket, fastän jag har varit hungrig i två timmar nu..
Kom just på att Lollo är skyldig mig en dag där hon ska sondmata mig.. Tror jag ska tjata lite. : D

Längtar till helgeeeen : D Ska bli så skojsiiigt : D

Men nu ska jag styra sondmatning : D Wish me luck !!

So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: LowLow

haha snuvad på bågen..

2008-10-27 @ 00:59:04
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0