Jag älskar Familjen Boström !

Idag var man först på arbetsförmedlingen med grabbarna.. Fick vel inte veta så jävla mycke, men jag tror jag vet vad jag vill jobba med iaf : )
Sen träffa man en halv - död Boo också, haha försökte intyga honom att det var mag - katarr, meen det var tydligen blid - tarmen : P jag hade ju nästan rätt : D Såå nu dansar han omkring i klänning på sjukan och har ont i röven : D
Nästan så jag vill dit och ta ett kort..

Sen drog jag och hämtade Johanna för en tripp till Marieberg : D Hitta massa snyggt.. Eller ja, massa och massa.. Men lite saker för mycke pengar..

Sen vart det en tripp till Familjen Boström : D Mamma Ankan färga mitt hår. Först sliter hon av mig allt hår, sen skållar hon mitt huvud och inte nog med det så försöker hon dränka mig också. : D Eller ja, nästan iaf : D Men bra vart det iaf. Haha tror hon tycker att mitt hår är slitet, för jag fick med mig MASSA hårvård grejer. Meen jag tycker det är gulligt haha : D
Hon är den gulligaste jag vet : D

Och den där Pappa Robban, haha hon är det roligaste jag vet.!  Pratade med Johanna i telefon för någon dag sen, så hostade hans så det lät som att han höll på att dö.. Så Johanna frågar självklart om han är påväg att kolavippen, varav han svarar med världens jävla mega rap : D

Och idag berätta Johanna om deras "JÄTTE" spindel som bor nere i källar - toaletten..
Och Pappa Robban kläcker ur sig : " Jaa, men det är min vän.. Du ska bara veta alla gånger han har varit mitt sällskap när jag sitter där och skiter "

Så himlans roliga, dom måste upplevas !!  : D


Imorrn blire fest, på lördag blire jobb : D Ska fan bli riktigt roligt, träffa nytt folk och få göra nånting annat en lördag : D Massa att få att gå ihop och hinna med också, men det är skoj : D

Ne nu ska man snart knoppa, jobb och grejer imorrn minsan.! 

äta lite först låter som en plan : D

So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, jag vet inte riktigt va "blid-tarmen" är för något. Men eftersom du verkade veta så mycket i torsdags och va värsta läkaren, så litar jag på dig. Det är säkert nått komplicerat läkarspråk ;) De där med röven tycker jag dock du kunde censurera. De är nästan lika pinsamt som när Mongloow ramlar av stolen :P

2008-10-05 @ 21:44:00
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0