Biljard

Haha jag är kung på biljard. : D
Bara det att jag döljer den sidan, man vill ju inte göra dom andra ledsna lixom..!



Snaart är det QLIMAX dude : D
Altså det går inte att beskriva känslan.
Ena sekunden har man ångest över pengarna och över hur LITE sömn det kommer bli denna helg..
Och nästa sekund så är man som ett litet speedat barn innan julafton.
Sitter och pumpar massa qlimax musik och laddar.. Kommer blir en SJUK helg! : D


- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

hehe aa jag vet men den har jag redan

-|| Maniak ||- säger:

ahaa

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

eller altså jag har den nog inte föresten men

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

haha eller jo nu har jag den eftersom du skicka den

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

hahah men altsåå du fattar

-|| Maniak ||- säger:

HAHA

- Milla - ( Qlimax 22 Nov! : D ) säger:

-|| Maniak ||- säger:

Ibland vill man bara krama dig och säga att de kommer finnas hjälp åt dig inom snar tid också...


Sicken tur att jag har snälla vänner ibland : D


Haha men nu ska jag sova minsan.

So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, vi får hoppas på att tekniken går fort fram :P

2008-11-18 @ 23:49:23
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0