Bangers Goes QLIMAX : D

Altsåå det här är det sjukaste jag varit med, heeelt underbart..
Heelt lätt värt sitt såren i röven från bussen, helt lätt värt huvudvärken och magkatarren, lätt värt pengarna och allt. Skulle lätt göra om det imorrn om det gick  : D



Resan började i fredags morse, då Boo och hans Mamma snällt hämtar upp oss i Lillån för att ta oss till tåget.
PÅ tåget vart det en massa flum, filmande och pruttar som sugs in osv. Var framme i Malmö runt elva tror jag..
Där om Lollos vän Tony och hämtade oss och körde runt på oss hela dagen eftersom vi inte skulle kunna komma in på vandrarhemmet före kl 16.. Vi åkte runt lite överallt och letade efter nånstans att få spela lite Rock Band.. Haha, men det fanns inget sånt.. Sen bar det av mot vandrarhemmet där alla skulle duscha och göra sig iordning för sängen och ladda inför Qlimax.. Massa filmande där oxå vilket resulterade i att nu är vi överens om att jag är lite smått  utvecklingsstörd och Lollo BARA bryr sig om sig själv..  : D

Sen vart det till att sova en skvätt innan vi skulle ta oss till bussen..
Taxin kom 05.15 utanför vandrarhemmet, vilket var en jävla tur eftersom det var is bana i hela malmö i helgen..Vi höll på att dra i diket efter halva vägen ungefär, men vi klarade oss :  P

När vi väl kommer fram så blev vi alla jätte osäkra på ifall vi var på rätt station eftersom bussen inte var där.. Haha och det fanns ingen vi kunde prata med eller ringa till heller, så det var bara at stå där och vänta och se ifall det skulle komma någon buss.. bussn skulle gå 06.00 såå kl 06.05 ringde dom och frågade vart fan vi var eftersom dom var på någon annan station. haha alla svenskar som var på bussen hade fått mejl om att vi skulle åka från Svågertorp, men busschaffören var på centralstationen, haha utan passagerare :  P
Såå efter mpnga om och men och en halvtimma senare var vi iaf påväg.. : D

Första stoppet i Köpenhamn där vi plockade upp MASSA danska människor..
Och vi bangers börjar resan bra, hela bussen somna efter ett tag, bara det att jag sov lite längre än några stycken. Så jag vaknar helt förvirrad, fattar knappt vart jag är, mössan på sne och ligg - märken i ansiktet så kollar jag bak ioch inser ganska snabbt att det sitter folk och bara asgarvar åt mig.. Då var det bara att glida ner lite snyggt och gämma sig bakom sätet igen..
Efter en stund hade vi rökpaus pch eftersom jag hade Bosses neger - mössa på mig med liten skärm plpus att det är för stor för mitt lilla huvud såå såg jag inte så mycket alls.. Jag hade precis varit och kissat och måste gå egenom hela bussen med Boo, vilket automatiskt gör att folk tittar på oss.. Och när jag väl kommer fram till min stol och tänker fan vad skönt att jag inte snubbla eller nåt, eftersom jag tycker det är jätte hemskt när man blir uttittad sådär, så går jag rätt in i DVD - skärmen som sitter i taket.. Och efter så hör man ungefär hela bussen asgarva..
Runt tolv stannade bussen vid gränsen Danmark/Tyskland för att vi skulle få införskaffa oss alkohol osv.
Så vid ett började drickandet på bussen och musiken började pumpas, var nog bara jag och Lollo som egentligen tog det lungt, blev bara två och en halv cider var för våran del..

Toaletten på bussen var trasig så det var översvämmad hela resan ungefär, jag fattar inte varför folk fortsätter pissa och försöka spola och dessutom inte kan säga till nör dom ser att det är stop.. Meen vi fick ju lite fler rökpauser på köpet så man ska vel inte klaga heller  : D

Sminkningen på bussen gick ju sådär Haha meen tur att det var mörkt resten av resan sen : D

Lite senare efter att Boo fått i sig lite ( ganska mycket ) alkohol så ska han få med hela bussen på att härja och greja medans han spelar in det.. Och ståå står han där och skriker på alla i bussen och helt plötsligt så bara försvinner han ner för trappen.. Hahaha HELA bussen blev knäpptyst.. Och när jag kolla över räcket så ser jag bara två fötter i trappen, så jag började nästan få lite panik och tänkte att han hade svimmat osv, så helt plötsligt ser man en kamera stickas upp och lika fort kommer han uppsvingandes.. Hahah då kan jag ju säga att HELA bussen skrattade. : D Men sen gick han fint och satte sig på sin stol en stund iaf .: D

Efter det så började alla ropa efter "Swedish Guy " hahahaha tror nog att det kommer bli svårt för dom danskarna att glömma Boo..

Vid 8 var vi framme skiiit kallt och så snö-regnade det.. Så vi gick och ställde oss i kön.. som var skiiit lång, trång och seeeg som fan.. Och alla var svin packade eller påtända.. Bosse körde puttnings - match med någon kort snubbe ett tag där oxå, sen kom våran nyfunna vän på att det fanns en annan kö, vilket ledde till att vi var inne på 5 min : P Sen var det till att hitta helt osammanhängande nummer på massa skåp och lämna in jackora där osv. Sen fick man stå ute och frysa ihjäl medans man väntade på att bli kropps-visiterad osv. Sen kom vi äntligen in..
Känslan var heeelt sjuk, man var trött och grinig men ändåå heeelt sjukt glad : D Världens jävla tryck i salen, det går inte att beskriva, men 30 000 pers i en sal och ALLA gillar samma musik och folk är glada.

Jag hade räknat med en del tjaffas eftersom vi visste att dt skulle vara en del droger och fylla fä borta. Meen jag såg en person som blev utslängd på 10 timmar. INGET annat, alla var skit glada och jätte trevliga och var vekligen där för att ha kul och för musiken.
Vi skämde även ut oss i på film, som förhoppningsvis inte kommer ut på qlimax dvd:n hahaha : P

Meen alla var helt ladda så vi gick ut och och skuttade och skakade våra lurviga tills svetten rann och Boo höll på att svimma. : P Sen vart det vatten paus och helt plötsligt var kl 01.. Heelt sjukt. Tiden gick så fort och helt plötsligt var kl 4.. Men efter kl 4 gik tiden bra segt, alla var svin trötta ochslitna ingen orkade nåt egentligen samtidigt som vi ville ut på dansgolvet igen.. Men vi satte oss på läktaren och kollade på folk.  Och oavset hur trött man än var så gick det inte att sitta stilla helt.. : D

Och jag har sett min blivande man. Han är det bästa och det snyggaste jag har sett : D
Haha Headhunters is the shit och jag är käääääär : D
Han var det bästa med hela jävla resan.!!
Heeela arenan vart heeelt exstas när han kom och började spela, det var det sjukaste jag varit med om.

06.30 imorse gick vi ut för att hämat våra is kalla jackor och gå till bussen, där fick vi stå och vänta på att få komma in i bussen hur länge som helst..

Väl på bussen tog det faninte lång tid innan vi somna. Och vi sov nästan hela resan på 13 timmar, vakna nåra gånger men somnade om ungefär lika fort igen. Bussen höll tydligen på att krocka oxå och fick tvärnita mitt på motorvägen, haha men det sov jag egenom, och vägrade tro på Boo när han berättade : P Jag var helt övertygad om att han ljög : D

Kl 8 ungefär var vi i Malmö igen där Lollos vän plockade upp oss så vi fick äta och komma till vandrar hemmet.. Där käkade vi och duschade. Och nu vet jag hur det känns att duscha när man är blind, Bosse började dammsuga när jag duschade så proppen tvär gick Haha men då stog jag ju redan i duschen så det var bara att fortsätta. Haha men faan vad rädd ajg hann bli först innan jag insåg vad det var : P  Sen sov vi som små barn och höll knappt på att komma upp imorse.

Men 04.30 kom Lollos vän, igen, och hämtade upp oss och körde oss till tåget. Och hela dagens tågresor bestog av att sova ungefär.. Meen nu är man hemma igen..
Och jag har svårt att tro att någonting någonsin kommer kunna slå den här helgen..
Krogen och allt sånt kommer suga ännu mer pung än vad det gjorde innan.

Det ända som kan tänkas slå denna helg är i juni när vi ska Defcon eller när vi åker nästa år på Qlimax igen . : D Meen tills dess kommer allt vara skit haha : P

Det är helt sjukt men hela helgen känns som n enda dag ungefär. som att man bara powernuppat några gånger under dagen, jag är fortfarande kvar på att det är söndag idag..

Det bästa med helgen var helt klart musiken och att äntligen få vara på ett ställe där alla gillar samma musik och INTE en ända jävel gnäller över att det är jobbig musik. så i lördags fick man ju faktiskt lyssna på mer än en HALV låt åt gången och man slapp brottas om vem som ska bestämma låtarna. : D Helt underbart, jag skulle kunna leva mitt liv sådär, bara åka runt och lyssna på massa musik och härja med glada och skit trevliga människor.
Jag saknar det redan, även om man inte har smällt det riktigt än..

Nehe, nu ska jag vel powernupa en stund, för sen ska man jobba igen ochså blir det till att jobba och städa hela huset imorrn och på onsdag ska jag storhandla minsan, för på torsdag kommer min familj hem igen.. hur fan ska jag överleva detta, jag trivs själv haha :  p

Nej nu ska jag dra lägg mig och inspektera insidan av mina ögonlock en stund


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: David

Fy fan va kul!!!!



Jag vill fan med nästa gång om de passar sig o fråga i tid den gång =P hahaha

2008-11-24 @ 14:30:50
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: Elly

Haha låter helgalet.. Men en grej undrar jag över, dammsuga på ett vandrarhem?! de gör man väl inte? finns de ens sånt på rummen? eller va de bara Bo som var full som vanligt?;D

2008-11-24 @ 22:39:19
Postat av: Elly

Haha låter helgalet.. Men en grej undrar jag över, dammsuga på ett vandrarhem?! de gör man väl inte? finns de ens sånt på rummen? eller va de bara Bo som var full som vanligt?;D

2008-11-24 @ 22:40:45
Postat av: LowLow

Jag vill tillbaka..

2008-11-25 @ 13:43:03
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0