Din jävla Persika!

Won't look back
When I say goodbye
I'm gonna leave this hole behind me
Gonna take what's mine tonight
Cause every wasted day becomes a wasted chance
You're gonna wake up feeling sorry
Cause life won't wait
I guess it's up to you

Leave the past in the past gonna find the future
You'll miss me when I'm gone


Hade en dejt igår, föör mysigt var det : D
God mat och skumbad med tända ljus och grejer ; D
Och med rätt sällskap, kunde inte bli bättre!

Men snart åker han bort, borta hela helgen blir han oxå : (
Sakna honom kommer jag ju definitivt att göra iaf : (
Meen jag får klara mig på Gösta och Harry i helgen !!


Jag vette fan vad det är för fel på mitt humör, men ena seunden är jag glad och sen helt plötsligt är jag bitter och sen är jag deppig istället och så går det runt sådär..! Ganska irriterande om jag får säga det själv.!

Jag har btw börjat träna, Jag ska bli BIFF ; )
Tränar Body Pump en dag i veckan och så ska jag gå på nån boxnings-tjofräs med Patte oxå : D 
Trodde aldrig att jag skulle säga det här, inte äns under pistol-hot, men det är svin kul att träna ; P


Och i helgen ska man jobba och slita, jag vill ha ett 7 till 4 jobb. 
Ingen som vill skänka ett till mig ? :  P 

Nehe, nu ska jag vel ta tag i mitt liv och gå ut och dra mig en rök minsan!





So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0