You made my heart cold as ice !

You are in pain
Take your life with cocaine
So fine this day
all your problems has gone away
But tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

White snow
I know
You're on a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow doesn't warm you in december.


Hård torsdag.. Haha var länge sen jag vaknade upp och hade huvudvärk..
Vakna upp i en bastu till lägenhet och sen direkt till säbylund..

Har fan bott i säbylund dom senaste dagarna.. Fett skönt äre bruchaaan.!!
massor med kakor ; D

och igår var tanken att jag skulle ha varit nykter men så fick det icke bli..
så lagom tills nrär jag kom hem vart jag skapligt full ; P

Jag har nog kommit i klimakteriet, svettas som en gnu fan..!

nästa helg blire till att jobba hela helgen fan.. Meen skoj ska det bli : D

Nehepp, dags att ta tag i sitt liv och förflytta min blek-feta röv från soffan till tvätten banne mig !


So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0