Ä du kokko elle?

If you wanna be my boy, lick my pussy for my joy! ; )
Haha nya låten för sommaren -08 man bliiiir såå lyckliiig : D


Helgen skulle ha varit full med jobb, men det blev lite jobb på lördagen och resten vart jag ledig :D för skönt minsan!
fast jag fick nog lite förmycket utav det goda, mådde så fruktansvärt dåligt på söndagen sen.. meen det var det värt : D


Fullbokad hela veckan fan, igår har jag jobbat och varit hos mamma, idag ska jag jobba 8.30 - 19.00 och sen ska jag på Pappa Lars födelsedags middag : D på onsdagen ska jag först med Lollo till tauerarenn och sen jobba 13.00 - 19.00 och sen direkt hem och vara barnvakt samtidigt som jag ska tvätta, städa, packa och kolla på fotbollen : P
Jag har ju ett sverige pann-band nu såå jag ska supportra hemma i soffan ; P tung ska jag vara!

Sen är det midsommar minsan : D


Ballack är tungast av alla tunga !


Pappa Lars : Jag vill inte sitta fram i bilen..
Lollo : Varför inte.?
Pappa Lars : För att där dör man först om vi krockar.. Så där placerar vi Millan : D

Hahah jaa, vad ska man säga?

nehepp nu ska jag knoppa fan..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: LowLow

Hahaha, älskar pappa Lars :D

2008-06-19 @ 11:38:04
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0