You want to lick me like a lollipop

Jaohaojaao då är den tredje Gangbangern borta. Ganska tomt måste jag lova.. Fick sms imorse.. dom har fan 40 grader varmt och vi har regn ? Är det rättvist eller?

Helgen.. Hahah jaa vad ska man säga?
Fredagen bar det av till Satin.. Där var det så fruktansvärkt varmt att drinkarna bara försvann hur fort som helst.. och ingenting hände förens jag kom ut Haha då blev jag jätte full helt huxomflux.. Meen det var ganska trevligt. Sen vart det Elvis för att dom andra 2 var hungriga.. Som vanligt.. Där blev jag knivhuggen i handen oxåå.. Jävla idiot fan ! 

Sen bar det av hemmåt, väl hemma så kom jag på att jag och Bo skulle gå promenix.. Vilket slutade på gungbrädan vid skolan. Och köttbullar, som vi packade in i plastfolie hade vi med som matsäck oxå.. Sen sooov vi minsan. !

På lördan drog vi oss till Lollo.. Sen till marcus som låg på sjukan. Haha stackarn. Han bara låg där med sitt dropp och var tvungen att skriva bajsdagbok.
Sen vart det Mc´Donalds för hela slanten.. Vilket är en historia för sig.. Vilken slutade med att jag blev blind, Lollo döv och Bosse stum, med Toretts Hahah.
Sen åkte vi en sväng till Danny och Tessan och sen sllängde vi av Boo i kårsta och vinka Hej Hej till han. !

Sen åkte jag oh Lollo hem till henne och som vanligt låg en av oss i sängen och en satte sig vad datan, sen kom jag på att jag var hungrig så Lollo "sympati" käkade med mig : P Och sen hann vi inte med så mycket mer än en sväng till Danny&Tessan igen och sen max ( Lollo sympati käkade igen ) Och sen körde vi hem Johan.. Sen nannade vi kudden heeelaa natten..

Igår jobbade jag en sväng på dagen och sen gled jag och Lollo till morsan och hämtade en tv till Bo och den var helvetes jobbig att bära ; P Meen vi tunga brudar klarar sånt utan problem!
Efter många om och men så bestämde vi oss för att premiär natten i Bos lägenhet skulle vara igår, så det blev hem och hämta grejs, och sen HANDLA.. Hah men nu finns det skithuspapper så det räcker länge..! : P När vi kom tillbaka och skulle ställa in våran mjölk i kylskåpet så insåg vi hur ruttet det luktade i kylskåpet.. Vi hittade mögligt smör.. och MÖGLIG köttfärs.. Och Boo, jag är ledsen att behöva ge dig det här beskedet över datorn.. Men du äger just nu en plastburk mindre : P Köttfärsen var så rutten att vi slängde hela skiten : P

Och nu har vi tagit med massa städgrejor så nu jävlar ska det bli rent för en gångs skull, vilket kommer ta en vecka eller nåt fan : P 

Senare var det dags för sängen för Louises del och jag satt vid datorn en stund till, när jag sen skulle gå och lägga mig så smyger jag som faan och verkligen anstränger mig för att vara tyst och inte väcka henne eftersom hon skulle upp tidigt imorse.. och jag när jag väl är klar, lägger mig i sängen och tänker " Yes, jag klarade det " så hör man från andra änden av sängen " PRUTT " Haha då har hon varit vaken hela tiden och bara lyssnat på mig när jag har smygit.. Bara för att lixom.. : P Men efter en stund vart det tyst igen och jag kunde verkligen inte sova.. Så jag låg oh vred och vände på mig och var skitröksugen.. Och så låg jag där och funderade på om jag skulle fråga henne om hon skulle med, men då kanske jag väckte henne, oh om jag bara gick så kanske hon skulle vara vaken ändå och bli ledsen i ögat för att jag gick utan henne.. så jag låg där och fundera ett jävla bra tag. Tills jag kollade vad kl var.. Då hör man " Prutt " igen. Då har båda legat vakna och tänkt samma saker men inte vågat säga nåt ifall den andra sov : P Haha.
Sen la vi oss igen och jag låg och strök henne över håret och sjung vaggvisor för henne tills hon somna..
Nee, men jag kunde ha gjort.. : P efter många om och men så somna tillochmed jag..

07.59 vaknade jag imorse och hade ångest över mina ninisar som stått ute i trädgården sen igår. Och nej, jag hade inte glömt dom, dom skulle vara där.. Men efter en dag plus en hel natt av massa regn så var jag lite orolig över att det skulle vara tsunami varning i deras lilla hus. Så jag tog på mig kläderna och åkte hem till dom. Jävla vad dom är jobbiga att flytta på. Skrämmer skiten ur mig gör dom oxå.. Meen nu är dom i sin torra bur, så nu kan jag gå och sova igen med gott samvete.

Senare idag blir det storstädning i lägenheten, och då menar jag STORstädning. Haha Boo kommer komma hem till en hel ny lägenhet.. Niceeh ; P

Ne nu ska jag knoppa en sväng

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken händelsefull vecka för millan då! :)

festa ihop snart eller?

2008-07-07 @ 14:24:22
URL: http://hannahbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0