Pappa Pålägg

Jahopp då sitter man här igen. Egentligen borde jag sova för länge sen.
Meen en viss herre tjatade så snällt om cigg så det var bara att ta sin heta röv oh pallra sig dit..
Men det är alltid lika roligt : D

Haha jaa, dom senaste dagarna har bestått av tokigheter, flumm och roligheter. och jobbet såklart.!
Jag och min nya Sambo har sprungit omkring som galningar och hittat på sjukt roliga saker..

Första natten i Palatset så hade vi spring tävling, vi gjorde kullerbyttor, och tävlade om vem som kunde sätta sig på stolarna först.
Andra natten spelade vi Guitar Hero och rocka loss som fan ; ) sen vart det basket för hela slanten, Haha sprang omkring på basket planen, helt själva mitt i BB och hade uppvärming, match, tog lagfoton och sköt straffar som avslut.
Lite akrobatik hann vi med oxå : P Medans vi höll på och var som mest akrobatiska upptäckte vi att vi hade publik, nån ensam stackare stog i ett fönster en bit bort. Undrar om han gick hem sen och drog en hand...
Efter det tvärdeckade vi båda 2 i soffan, för att vakna kl 3 käka chips och förflytta oss till sängen..

Jag har hittat min dröm-man oxå : D Han bor i Turkiet, så dit flyttar jag fortare än ni hinner säga hejdåjagleverettsåntjävlabralivutanernulivetkaninteblisåjävlamycketbättreänsåhäääärnuharsolengåttuppohjagmåste
sovaförimorrnskajagstädahelahusetklippagräsmattanmataniiniisarnaaochlekafjortiishoppasjagträffamammakäkamat
bajsaochkissadrickavattenlevamittnyttigafruktansvärtbraigafruktlivmedminsamboLolloLitoooBanditooohypernervikustiska
diafragmakontravibrationerdetfunkarfaktiskt.

FRUKTansvärt bra : D Ska vi dela?


Neej nu är det dags för sängen.

Du är det sjukaste jag har varit med om ; )

So long suckers ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0