Sleten !

Idag är jag sjuuukt trött, fast jag fattar inte varför, eller joo eller altså jag har nog sovit för mycket helt enkelt..

Helt sjukt tung helg.

Fredagen vart det solning först och sen inköpande av en ny bikini minsan : D
sen bar det av mot David för Moshi Moshi och OC : D Naajs, men som vanligt vart det dåligt med sömn.
Karln är ju aldrig tyst eller stilla för den delen.!
Såå vi försov oss såklart, skulle plocka upp mamma och syrran kl 8 men vaknade 08.05 : D
Och mamma blev sådär glad på mig som hon kan bli ibland : P

Men sen bar det av, först så satt jag fram, men allting var så oskönt så mamma fick minsan hålla David sällskap när han körde och jag och syrran la oss och sov sista biten. : D Hon använde sig av min fot som huvudkudde, men efter en stund så hade satt foten under näsan på henne : D men bra sov hon iaf : P
Altså, min syster och jag lockar fram dom bästa sidorna ur varandra.. Sjukt roligt har vi, men jag tror inte det uppskattades av dom andra två tråkmånsarna.

Väl framme i Gbg vart det shopping som vanligt, men jag mådde svin dåligt så jag gick omkring som en zombie och fatta inte mycket, som vanligt. Sjukt varmt var det.. Meen jag hitta mina skor : D

Efter nån timma fick jag äntligen träffa min gamle sambe : D Så hon käkade middag med oss och grejer. Meen sen blev kl Iron Maiden så då sa vi hej då och drog oss mot Ullevi.
Det första jag får höra när vi kommer fram av en full fet jävla äcklig gubbe med Maiden tröja är : " Åh hon skulle jag lätt kunna sätta på " . Då blev jag lite rädd måste jag påstå, försökte intala mig att det var mamma han pratade om. : P

Konserten var huur tung som helst, helt klart lätt värd pengarna, jag som inte äns lyssnar på Maiden egentligen.
Jag ska lätt gå på dom nästa gång dom kommer oxå : P  Sånt jävla drag altså.  : D

Sen på vägen hem skulle jag vara snäll och hälpa David att köra, bara han körde oss ut ur Gbg, så jag skulle power - nappa en sväng först och köra sen när han vart trött.. Men min power - nap varade ganska exakt hela vägen hem, vakna till 2 gånger men somna om lika fort igen, så mamma fick uppgiften att underrhålla David igen : P

Var hemma vid 5 imorse, gick in och somnade dirr : P Meen tyvärr så sov jag till kl 16 idag, lika smart som vanligt, men jag är rätt trött så jag hoppas jag somnar snart ändå, ska ju upp kl 5 imorrn bitti..


David - " Åh titta där går vågen "
Syrran - " Va sa han ? "
Jag - " Där går vågen "
Syrran - " Vadå piroger ? "

Jag - " Har dom annan luft i Danmark ? "

Haha ganska tung helg : P


Nehepp nu ska jag dra mig ner i duschen, luktar ju helvete om mig idag..

So long suckers ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0