Sjuk

Jag är sjuuuk : (
Jag blir aldriig sjuk, men just ju, JUST NU ska jag bli sjuk ! : ' (

( fast jag hoppas att det bara är tillfälligt, bara just för ikväll eller nåt )

Kan inte någon komma hit med en motorsåg och kapa av huvudet, från axlarna? Så kan Lollo få spela rugby med den sen och efter det så kan någon lägga det i tvättmaskinen en timma och sen hoppa på den och använda den som potta eller nåt? Så ont har jag faktiskt att det där skulle kännas bra mycket bättre !
Fast så speciellt ont har jag inte, men ändåå det känns som om någon står med en avlång stillettklack mellan ögonbrynen och bara mosar, tills jag spyr eller något..
Och så måste man till den där jävla vårdcentralen som bara vill råna mig på mina pengar en gång till!


Haha nee nu ska jag sluta vara såå negativ..

Dagens citat :

" Och så visade dom bilder på henne i baddräkt och hon var så fräsch att jag nästan fick fjompan av att kolla på henne "



Kameran kom idag : D Och så har vi spelat basket och så har jag insett att jag är FATTIG igen   : P

"Oh my garden jag har fastnat"

Haha nee nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Du är snart frisk igen :D I proomise :D

2008-07-03 @ 03:48:19
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: LowLow

Milla kommer aldrig bli frisk, det är bara att insee, ge henne inte falska förhoppningar!

2008-07-03 @ 13:58:13
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

Men LowLow... Va bara shut the fuck up !

2008-07-04 @ 04:29:40
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: David

Hahaha ja skriver inte blogg för dom som läser den...skriver den för min egen skull =P sådeså¨=P

2008-07-04 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0