Rubrik saknas

Vet ni varför Gud skapade underlivssvamp ?

Jo, för att vi kvinnor oxå ska få leva med en irriterande fitta !

Hahah humor säger jag bara.


" Jaa, jag litar ju mer på dig när du säger att Hasse tvinga isär dina ben med ett skruvstäd "
" Vadå har jag en neger unge? "

Haha sjukt roliga diskussioner

Vi har även fått en egen användare på Bosses dator nu : P Haha undrar om han tycker att vi snokar mycket ?

Louise kommer in släntrandes i rummet och avslutar med en piruett. Samtidigt lyckas hon få till ett ljud som låter som en redig jävla BLÖT mega fjärt, varpå jag ligger i sängen och bara glor och kläcker ur mig " Schyyyst " och inget mer.. inte en min, inte ett ord..

Kul vare, antar att det måste upplevas för att man ska uppskatta humorn.. Men vafan jag skriver ju inte bloggen för din skull.

En svacka blir aldrig värre än vad man tillåter den att bli..

Nee nu ska jag ragga vidare.

So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, egen användare skapades för att minimera risken för att förstöra saker och ting :P Nu kan ni inte påverka nått i mina program. Ni har juh fortfarande tillgång till samma saker :P Snoka på ;)

2008-07-18 @ 07:48:29
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0