Pinsamt

Jag har skämt uut miig : P

Idag på jobbet, bulgarien chartern, så stog jag och fixade under min bänk, eftersom det är där slattarna från öltapparna hamnar så jag krånglade ut min STORA ismaskin och kröp in där under.. Lukta helvete gjorde det så jag höll på att kräkas ett antal gånger.. Men efter en stund kom min första kund så då skuttade jag ut ur mitt lilla stinkande hål och började hälla upp öl åt honom.. Efter en liten stund ser jag att någonting rör sig i ögonvrån, så när jag kollar åt sidan ser jag altså den fetaste jävla larven någonsin, en sån där lime - grön jävel aom antagligen blir en fjäril, och han sitter på MIN axel.. MIN axel.. Meeen modiig, vuxen och manlig som jag är.. såå stoog jag helt förstelnad, blundade och heeelt i panik nästan studsande på golvet, som en liten barnunge, och fick be killen i kön ta bort den åt mig, och efteråt var jag så chockad att jag räknade fel och grejer på hans växel.. Det måste nämnas att han ungefär i 25 års åldern och lite söt.

Hahaha sen satt han och flina åt mig i 2 timmar innan deras plan gick!

Fruktansvärt hemskt var det, om det händer 5 gånger till så kommer jag nog dö i hjärt - attack.. Mitt hjärta klarar inte av sånt däär..

Hehe nehe, nu ska jag terrorisera Louise en sväng..


So long suckers ; )


Kommentarer
Postat av: Maniak

HAHA ! Kan inte bli mer typiskt dig. Starkt Jobbat, va inte så jävla LARVIG nu !

2008-07-16 @ 07:17:50
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0