Kille

Jag ska minsan bli kille i mitt nästa liv, så jag slipper den här jävla mensvärken.!!

Hehe jadu, trött är jag, som vanligt.. Meen det är Davids fel har jag bestämt ; P

Han är btw MIN nu ; D Fööör underbar är han också : D

kom fam till att livet är nog ändå rätt så bra nu.  : D

Det gammla är glömt och det rör mig inte ryggen. Så du kan stå där och försöka provocera..
Det ända du åstakommer är att skämma ut dig själv. ; )

Så nu i helgen blie krogen rundor : D Ska ju ut och kolla på Dildo - Dannie ; )

Sen helgen efter det bär det av mot min favorit sambe och Gbg : D

Jag är ganska hungrig..
Och så behöver jag kissilinka lite..


Så nu är det slutskrivet, innan det sker en olycka på pappas favorit-plats i soffan..

So long suckers ; )

Jag har ett bra liv nu !  : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0