Värsta Middagen

japps, västa middagen har jag lagat nu. Heeelt själv, lövbit med potatiskrocketter, såna där ärtor som fortfarande är i sina skal och så är det vitlökssmör till : D Feting middag idag altså.

Happs, slutade jobbet för en och en halv timme sen, jävla värdelöst måste jag påstå, alla andra jobbar när jag sover och när jag väl slutar jobba så måste alla andra sova.. Bad timing.

Altså, det där jobbet. Hahah ganska kul titt som tätt.. Meen förihelvete kvinnor !!
Sluta sminka er som om ni ska på fest, det är ett jobb där ni går omkring i helvita kläder med vita svamp mössor till, spelar ingen roll hur mycket ni sminkar er, ni ser lika roliga ut ändå.. Haha jag förstår inte att dom orkar, det lär ju ta minst 2 timmar att kladda på allt det där sminket för dom.. Och vem i helvete spenderar så mycket tid framför spegeln när man ska jobba ? fast jag borde inte kalla dom kvinnor, dom är trots allt bara 17.. Det förklarar vel iofs heeelaa saken oxå..

Nee, nu ska jag vel sova.. Faaan jag har ju massa saker att göra men neee, Milla ska jobba bajs tider så då går det inte att utföra dom sakerna.. Jävla kul, jag tror gud föddes utan humor..

Nej, min lyxmiddag för två kallar..


So long suckers ; )

Kommentarer
Postat av: LowLow

Nej Milla, Gud föddes MED humor ;)

2008-08-06 @ 22:08:51
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: LowLow

Nej Milla, Gud föddes MED humor ;)

2008-08-06 @ 22:10:43
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Johanna

Milla menar du att du går till jobbet osminkad... stackars kollegor ;D PÖSSSS

2008-08-07 @ 16:42:46
URL: http://xjcx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0