Bloggandet..

Såå nu när vi ändå bloggar om allt istället för att prata med varandra så tänkte jag passa på att dra mitt strå till stacken..

Det är skillnad på skitnsack och sktsnack..
Det är en jävla skillnad på att "bara prata av sig för att inte störa sig mer " och på att snacka för snackandets skull..
Och falskheten bakom allt är vel det som gnager..
Alla snackar vii, men falskheten bakom ( att inte stå för vad man tycker ) Är det som blir fel, det är skillnad på att prata av sig en gång om en viss person och på att snacka om personen i fråga så fort personen inte är med i rummet..

Okej att man stör sig på personer i fråga, men när går gränsen till att man ska prata med personen om det ?

Allt blir ett spel bakom varandras ryggar " jag är så trött på.. och jag skulle lätt kunna säga det till hon/han..  )
Och sen när allt väl kommer upp på tal så kommer man med dåliga ursäkter för att slippa konflikten..

Det är så jävla enkelt att bara säga vad man tycker när personen i fråga inte hör.. och sen bara småpika eller vara tyst när personen sitter framför..
Majoriteten sitter tysta, men om det är nån som ger en liten pik så blir den sen våran största idol för att personen åtminstonde vågar säga nåt..

Vi är alla likadana, exakt likadana..

Det hör till att man tröttnar på varandra en viss period osv osv.
Meeen riktig vänskap är vel ändå att man ska kunna prata, och ha olika åsikter om saker och ting kanske även bråka..
och att sen kunna lösa problemen, utan det tysta hemliga spelet bakom ryggarna på varandra..


Eller är jag ute och cyklar nu igen ?


Jajaa, nu är det dags att jobba.. tack så mycket för att ni gav mig denna tankestund nu på morgonen :D



So long suckers ;)

Kommentarer
Postat av: Low

alltså, nu när jag läst både din, bosses och joves blogg... JÄVLAR vilka vettiga polare jag har, haha! tungt

2009-08-20 @ 13:44:36
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0